ברוכים הבאים לעולם שכולו ראייה חדה, חלקה ונטולת אביזרים, בפעם הראשונה בחייכם.
אם גם לכם נמאס כבר להרכיב משקפיים, בטח כבר שמעתם על האופציה לעשות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, הטכנולוגיה המתקדמת בעולם במטרה להיפטר מהמשקפיים.
בעוד ההליך פרץ לחיינו ב-15 השנים האחרונות, זמן מה עבר עד אשר רבים ראו בו כה בטוח, ובתחילתו לווה בחשש רב מצד החושבים להיפטר מן המשקפיים אשר לא היו בטוחים לגבי איכות המכשירים והסיכון שבמכשיר הלייזר. בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר חיילים
משוחררים זוכים להטבות שונות בנוגע להליך.

חשוב להיות מודעים באופן המקיף ביותר לדגשים הנוגעים להליך, החל מרמת ההתאמה (והבדיקה המתלווה אליה), סוגי הטכניקות השונות, הבחירה במנתח \ מרפאה המומלצים ביותר לביצוע ההליך וכן כמובן דגשים במהלך תקופת ההחלמה, עליהם יש להקפיד באופן מוחלט.
אם רק השתחררתם מהצבא ומעוניינים לעבור הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים? תנו לנו לספק לכם את מלוא המידע המקצועי בנושא.

הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים

הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים

אמנם הניתוח נחשב למאוד פופולרי (למעלה מ-100,000 עברו את הניתוח בהצלחה מאז הגיע לארצנו) אך יש להבין כי מדובר בהליך שאין להקל בו ראש כלל וכלל. בכל הנוגע להליך הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים מחוייבים לעבור בדיקת התאמה מקיפה מצד הרופא המבצע, בדיקה המכילה את השלבים הבאים:

– צילום: שלב חשוב בדרך להעריך אם אתם מתאימים לניתוח הינו ביצוע צילום כללי של חלל ומבנה העין, על מנת לאתר פגמים פיזיים אשר עתידים להשפיע \ להכשיל את ביצוע ההליך.

– שאלון רפואי: זהו חלק חשוב מאוד בהנת התמונה לגבי התאמתכם לעבור את הניתוח. בכל הקשור להליך הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים יתבקשו למלא שאלון רפואי מקיף יתבקשו לציין את ההיסטוריה הרפואית, לרבות אלרגיות או כל דבר שעלול להוות מכשול לניתוח. אל תסתירו מהמנתח דבר, חשפו והכל ותנו לו להחליט מה רלוונטי להליך ומה לא.

לקריאה מורחבת בנוגע לבדיקת ההתאמה

לאחר סיום שלבי בדיקת ההתאמה, יסיק הרופא מסקנות בנוגע לטכניקה הניתוחית המתאימה לכם ביותר. אם אתם מתעניינים לגבי הסרת משקפיים בלייזר חיילים משוחררים? אל תחסכו בזמן ובחרו במנתח מומלץ אך ורק לפי מוניטין, ותק וכמובן על פי פגישת ייעוץ אישית שהינה מומלצת ביותר. נשמח לסייע לך בכל נקודה ועניין הקשורים לניתוח. למידע ופרטים נוספים השאר את פרטיך בטופס המצורף ואנו נחזור עוד היום על המידע.

השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות !!

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.