מחפשים לעשות ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בחיפה? בפורטל המשקפיים של ישראל תמצאו את כל העזרה לה אתם זקוקים, המלצות למנתחים ולמרפאות מומלצים, מידע על הטכניקות השונות לביצוע הניתוח, עלויות, דגשים הנוגעים לניתוח וכן כאלה הנוגעים למשך ההחלמה שלאחריו. הסרת משקפיים בלייזר הינו ההליך הפלסטי, שאינו כירורגי, הפופולרי ביותר בישראל. בעשור האחרון נעשו בארץ מעל 100,000 הליכים מסוג זה, מהצפון ועד הדרום. אל אף שהניתוח הפך לפופולרי במיוחד, אין לשכוח כי מדובר בקרן לייזר המבצעת קילוף עדין של העדשה, הליך אשר עליו להתבצע במקצועיות הנדרשת לכך. חשוב לבצע בחירה מושכלת של המרפאה \ מנתח שעתידים לבצע את הניתוח, וזאת על ידי התחשבות במספר גורמים חשובים שמופרטים בהמשך מאמר זה.

הסרת משקפיים בלייזר בחיפה, בקריות ובצפון

אז החלטתם לעבור ניתוח הסרת משקפיים, כעת חשוב לדעת מספר נקודות חשובות הנוגעות לניתוח. חשוב מאוד לא למהר בבחירה במנתח, מרפאה, אלא לערוך את כלל השיקולים הנדרשים בעניין. להלן מספר נקודות חשובות אליהן לב בכל הנוגע להליך.

בדיקת התאמה:

טרם הניתוח יש לבצע בדיקת התאמה במרפאת המנתח, במטרה להבין באופן מלא אם הנכם, מצב עיניכם, מתאימים לביצוע הניתוח. הבדיקה כוללת בדיקת ראייה וכן בדיקת מבנה העין, במטרה לשלול כל חשש לפגיעה מבנית שעלולה להפריע להחלמת העין לאחר הניתוח. מירב הפסילות (כ-30% מהדורשים בניתוח) הינן עקב קרנית שהינה דקה מדי ולא מאפשרת לעבור את הניתוח. במקרים כאלה ישנן אלטרנטיבות אחרות בשוק שניתן לשקול.

לקריאה מורחבת 

בחירת הטכניקה הניתוחית:

ישנן מספר טכניקות ניתוחיות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר בחיפה, חשוב להבין כי כל אחת נפרדת מהשניה ביתרונות וכן בחסרונות הנוגעים לה. הרופא המוסמך יבחר עבורכם את הטכניקה המתאימה ביותר על סמך מצבכם הרפואי, והאופציות שעומדות לרשותו.

לקריאה מורחבת אודות הטכניקות השונות 

בחירת מנתח \ מרפאה:

נקודה מאוד חשיבה בעת בחירה במנתח לביצוע הסרת משקפיים בלייזר בחיפה, בחרו בשכל. אל תמהרו, גם אם אתם רוצים כבר להיות אחרי הניתוח, בחירה לא מושכלת של מנתח או מרפאה יכולה להיות בעוכריכם. קבעו פגישות ייעוץ במספר מרפאות, שבו עם המנתח והצוות והבינו את העובדות לאשורן, האם יש לכם חיבור טוב עם המנתח, סובלנות וניקיון המרפאה חשובות גם כן. חשוב מאוד להתייעץ עם מספר חברים \ מכרים שעברו את ההליך בהצלחה ולבקש המלצות כנות על מרפאה מומלצת.

משך החלמה:

לאחר שהניתוח צלח בהצלחה, אתם נכנסים למשך ההחלמה שלאחריו. חשוב מאוד להקפיד להישמע להוראות הקפדניות הניתנות מהרופא במטרה לסייע לעיניים להחליט באופן בריא ומלא. חשוב להקפיד על זילוף טיפות תדיר (האחת – תחליפי דמעות והשניה – אנטיביוטיקה למניעת זיהומים). הקפידו להימנע מחשיפה לשמש (באופן מוחלט – בימים הראשונים) ובעיקר לנוח – להשתדל כמה שאפשר לא לאמץ את העיניים.

לקריאה מורחבת אודות משך ההחלמה ודגשים נוספים

תנו לנו לסייע לכם למצוא מכון הסרת משקפיים בלייזר בחיפה, ובדגשים נוספים הנוגעים לניתוח. תנו לנו לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא, ולאפשר לכם למצוא את מכון הסרת המשקפיים המתאים לכם ביותר באזור מגוריכם. למידע ופרטים נוספים, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס המצורף לעמוד זה, וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל נקודה ועניין.

מאמרים נוספים באותו נושא:

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

הסרת משקפיים בלייזר מכבי

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים

הסרת משקפיים בלייזר כללית

רוצים לקבל מידע עדכני ומקצועי בנושא זהחסכו מכם זמן יקר בחיפוש
עבור תשובות  ממטופלים אחרים שלא בהכרח עם אותה בעיה בדיוק ותנו לנו לעזור
על מנת לקבל עזרה בנושא יש להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר
ונציגנו ישמחו לענות על כל שאלה!!

השירות שאנו מספקים לגולשים ללא עלות וללא התחייבות !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.