כ-150,000 (כן, 150 אלף!) ישראלים עבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בחמש עשרה השנים האחרונים, מאז הפך לנפוץ ונגיש עבור כמעט כל דורש. בעוד בעבר הטיפול לא נחשב לכה פופולרי כמו בימינו, ולכזה המלווה בסכנות לא מבוטלות, עלות יקרה ומשך החלמה ארוך באופן משמעותי, כיום ניתן ליהנות מההליך תוך כדי ההנאה ממחירים נוחים יותר (בנוסף לפריסה לתשלומים והשתתפות של קופות החולים) ומשך החלמה קצר אשר לא אורך לרב יותר משבוע – שבועיים. אל אף שההליך נחשב לשגור בשפתינו ובטח הנכם מכירים לפחות אדם אחד שעברו ובהצלחה רבה, בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר בדיקת התאמה הינה חובה, שכן בכוחה לקבוע האם אתם מתאימים לניתוח.

טיפ יחיד שמאוד חשוב למלא אחריו הוא שמאוד חשוב להיות גלויים עם רופא העיניים הנבחר בנוגע להיסטוריה הרפואית. חשוב לא להסתידר דבר מפניו, לפחות לא זה הקשור להיסטוריה הרפואית שלכם, וכן כל נתון שעלול להפריע לניתוח, להשפיע על תוצאות או על משך ההחלמה. הידעם? כ-15% מנבדקי בדיקת ההתאמה יימצאו כלא מתאימים לעבור את ההליך. הרופא עתיד לבקש מכם תוצאות של בדיקות דם, כך שאנא מכם הקפידו על מילוי ההוראות (בטווח ההגיוני) על מנת לעבור את ההליך הלא פשוט הזה על הצד הטוב ביותר. בהמשך, נפרט בפניכם את תוכנה את הבדיקה, מה כוללת והאם עליכם להתכונן אליה באופן כלשהו, קראו בהקפדה.

הסרת משקפיים בלייזר בדיקת התאמה

הסרת משקפיים בלייזר בדיקת התאמה – מה כוללת?

 

– מילוי שאלון רפואי: שאלון רפואי די סטנדרטי הכולל סעיפים רגילים. שוב, חשוב ביותר לא להסתיר אף פרט מהרופא, ולהיות גלויים ככל הניתן בנוגע להיסטוריה הרפואית שלכם (לפרט גם נתונים שאינכם מחשיבים כחשובים.

– צילום מקיף של חלל העין: הצילום מתבצע בכדי לוודא שאינכם סובלים מכשלים מבניים במבנה העין, אשר יכולים להשפיע באופן ניכר למהלך הניתוח. לרב, באם נתגלים קשיים מבניים אלו תהיה זאת סיבה לביטול הניתוח.

– בדיקת ראייה: מבוצעת בידי אופטומטריסט מומחה ותפקידה לוודא רמת ראייתכם תואמת לנדרש על מנת לעבור את ההליך.

אם כן, אם גם אתם חולמים להיפטר מהמשקפיים אחת ולתמיד בכל הנוגע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר בדיקת התאמה הינה חובה, ואין לוותר עליה. נשמח לסייע ככל שנוכל, לספק לכם את המידע המקצועי והאמין ביותר מפי המנתחים והמרפאות הטובים בארץ, חינם וללא כל התחייבות מצדכם. למידע ופרטים נוספים, השאר את פרטייך בטופס שבאתר ונחזור עוד במהלך היום.

מאמרים נוספים באותו נושא:

הסרת משקפיים בלייזר מחירים

הסרת משקפיים בלייזר המלצות

הסרת משקפיים בלייזר סיכונים

הסרת משקפיים בלייזר מכבי

הסרת משקפיים בלייזר דרך קופות החולים

הסרת משקפיים בלייזר כללית

צוות פורטל – eyelaser4u ישמח לענות על כל שאלה בנושא ולהפנות אתכם למרפאות שנמצאות באזור מגוריכם ולפי בקשתכם להמשך טיפול והשוואת מחירים. אנו בהתקשרות מול מרפאות רבות באזור הצפון וחיפה, הדרום, באר שבע, אשקלון ואילת, המרכז, תל אביב, רמת גן והסביבה ועוד.

צרו עמנו קשר להמשך פרטים ומידע נוסף,
הטבות, מבצעים שונים ומחירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחה קצרה על הטיפול שלכם - מלאו את הפרטים​

השאירו לנו את הפרטים שלכם ונציגנו יתקשרו אליכם מיד לספק לכם מידע מהיר ומקצועי, מחירים ושירות השוואת מחירים.